elsasydafrika.blogg.se

Gingerbread house

Publicerad 2016-11-18 07:07:21 i Allmänt,

Hej!

Den här veckan på projektet har varit riktigt bra för min del! Barnen har varit glada för det mesta och blivit mycket bättre på sitt uppträdande för julkonserten!

Barnen ska sjunga en välkomstlåt till sina föräldrar och en jullåt. De dansar och sjunger till två låtar som jag tror är på Xhosa också. De är så söta och glada när de dansar! Det svåra är fortfarande att organisera dem och lära de en koreografi. För det mesta dansar de bara lite hur de vill men jag tycker att det är lika bra för det viktiga är att de är glada när de uppräder!

Hjärnskakningen som jag fick av bungejumpingen är i stort sätt helt borta och det är även mitt blodiga öga vilket känns skönt! Jag har märkt att folk reagerar på det hela tiden. När jag går in i mataffärer och caféer osv. är det många som har frågat vad som har hänt och säger att jag ser läskig ut. Det börjar bli lite uttjatat nu om man säger så!

Igår träffade jag Kristin, två av hennes norska kompisar och en av deras kompis för att planera en roadtrip som vi ska göra nästa vecka. Det ska bli roligt hoppas jag!

Nu i helgen är det en konsert med samma band som jag var och såg för några veckor sen. Vädret är fortfarande inte jättebra, det är varmt i solen men väldigt blåsigt. Synd för jag vill ju vara brun när jag kommer hem till kalla Sverige där alla är bleka!

Puss och kram

Supermånen från Signal Hill
Braai hos Heidi
Det har varit många födelsedagar vilket betyder tårta
Jag kommer närmare barnen för varje dag och vill verkligen inte lämna dem nu!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2016-11-20 08:45:22

Bra bilder! Men på bilden ser det ju ut som att du fortfarande är blodig i ögat...

Svar: Jo lite blod var kvar men försvann helt i helgen!
Elsa Widman

Postat av: Elin

Publicerad 2016-11-29 13:34:19

Hej!! Kan man få ta kontakt med sig på något sätt? Verkar verkligen super intressant det du gör och har lite frågor!! :)

Svar: Hej! Absolut, du kan mejla mig om du vill på [email protected]
Elsa Widman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela